REGULAMIN

Regulamin działania salonu kosmetycznego „ROYAL LASER ESTETIC S.C.”
z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Ruskiej 43/44 obowiązujący od dnia 07.01.2025

 

§1 Postanowienia ogólne

 

1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady obowiązujące w salonie kosmetycznym o nazwie „ROYAL LASER ESTETIC S.C.” ul. Ruska 43/44, 50-079 Wrocław („Salon”).
2. Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem i zaakceptowania Regulaminu przed przystąpieniem do dowolnego zabiegu, w tym też konsultacji („Zabieg”).
3. Za personel Salonu („Personel”) uważa się wszelkie osoby świadczące usługi w Salonie niezależnie od charakteru zatrudnienia, w tym właścicieli Salonu.
4. Aktualny Regulamin jest dostępny w rejestracji Salonu oraz na stronie internetowej www.royallaser.pl ( https://www.royallaser.pl/regulamin ).
5. Personel nie jest odpowiedzialny za jakiekolwiek szkody polegające na zgubieniu, zniszczeniu lub utracie mienia należącego do Klientów, w przypadku pozostawienia go bez odpowiedniego nadzoru podczas pobytu na terenie Salonu.
6. Z zastrzeżeniem przepisów obowiązującego prawa Personel nie jest odpowiedzialny za urazy, utratę zdrowia bądź mienia, śmierć, powstałe w Salonie, o ile nie ponosi winy.
7. Klient oświadcza, iż przed rozpoczęciem uczestnictwa w Zabiegu uwzględni swój stan zdrowia i nie przystąpi do Zabiegu, jeżeli ze względu na stan zdrowia, mogłyby mieć one negatywny wpływ na jego życie, zdrowie, komfort fizyczny lub psychiczny.
8. Wszystkim Klientom doradza się, aby przed skorzystaniem z usług Salonu, przeszli standardowe badania lekarskie w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia.
9. Zakup wszelkich usług oferty Salonu, a także samo przystąpienie do skorzystania z usługi są równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z nich oraz że zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
10. Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu oraz cennika usług świadczonych w Salonie.

 

§2 Klienci

 

1. Klientem Salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
2. Klienci Salonu przed przystąpieniem do Zabiegu wypełniają i podpisują ankietę oraz zgodę, w której podają swoje dane osobowe tj: imię, nazwisko, aktualny nr telefonu, e-mail, adres zamieszkania i PESEL oraz zapoznają się z klauzulą informacyjną RODO. Przed, w trakcie lub po Zabiegu Klienci mają również wykonane zdjęcia, które pozostają zachowane w bazie wewnętrznej Salonu w celu dokumentacji fotograficznej.
3. Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 12 roku życia, za zgodą samego małoletniego oraz wyraźną zgodą jego rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Personel jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia celem potwierdzenia wyrażenia zgody oraz do odmowy świadczenia Zabiegu, w przypadku braku zgody lub odmowy jej wyrażenia. Osoby niepełnoletnie korzystają z zabiegów:
3.1.1. do 16 roku życia w obecności prawnego opiekuna oraz za pisemną zgodą prawnego opiekuna,
3.1.2. od 16 do 18 roku życia za pisemną zgodą prawnego opiekuna, przy czym opiekun zobowiązany jest złożyć podpis osobiście w Salonie.
4. Przystąpienie do Zabiegu jest równoważne z oświadczeniem, iż Klient zna przeciwwskazania do wykonania Zabiegu i ich nie posiada oraz jest świadomy konsekwencji, skutków ubocznych lub powikłań, które mogą wystąpić zarówno w trakcie, jak i po Zabiegu.

 

§3 Godziny pracy

 

1. Salon nie ma stałych godzin pracy. Godziny otwarcia podane w Internecie są orientacyjne
 i elastyczne, najczęściej uzależnione od zapisów Klientów.
2. Zazwyczaj Salon otwarty jest od poniedziałku do piątku (najczęściej w godz. 11:00- 19:00) i 2 soboty w miesiącu (godz. 9:00- 15:00) w dokładnych godzinach ustalonych z Klientem po uprzednim zapisie.
3. Teren Salonu jest dostępny wyłącznie w godzinach jego pracy. Godziny pracy mogą ulec zmianie. Zmiana może oznaczać czasowe zamknięcie, skrócenie lub wydłużenie godzin funkcjonowania. Korzystanie z usług Salonu może zostać czasowo zawieszone w związku z nagłą koniecznością dokonania naprawy, konserwacji, wykonania innych niezbędnych prac lub siły wyższej.

 

§4 Prawo odwołania

 

1. Salon zastrzega sobie prawo do odwołania rezerwacji w każdym czasie przed jej rozpoczęciem z powodów niezależnych od niego lub zdarzeń losowych. Zobowiązany jest wówczas do złożenia oferty zastępczej lub zwrotu zadatku (o ile został uiszczony).

 

§5 Wzajemne obowiązki i uprawnienia

 

1. W celu zapewnienia komfortu wszystkim Klientom, Personelowi oraz pozostałym użytkownikom Salonu zabrania się używania osobistych odbiorników radiowych, aparatów fotograficznych, kamer video, sprzętu stereo oraz telefonów komórkowych. Dotyczy to w szczególności obszarów publicznych, takich jak rejestracja.
2. Korzystanie z telefonu komórkowego możliwe jest za zgodą personelu, w wyznaczonym do tego miejscu.
3. Cały Salon jest strefą dla niepalących, w tym również papierosów elektronicznych.
4. Zabrania się:
4.1. przebywania na terenie Salonu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
4.2. zachowań agresywnych, wulgarnych bądź niestosownych,
4.3. sprzedaży i akwizycji,
4.4. przyprowadzania, a tym bardziej pozostawienia bez opieki dzieci,
4.5. wprowadzania zwierząt,
4.6. zakłócania pobytu innym osobom,
4.7. wynoszenia wyposażenia Salonu poza jego teren.
5. W razie niezastosowania się do zakazów, o których mowa w ust. 1, 3, i 4 niniejszego paragrafu – na polecenie osoby z Personelu – osoba łamiąca zakaz będzie musiała natychmiastowo opuścić teren Salonu.
6. W celu zapewnienia należytego porządku i bezpieczeństwa Personel zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania Zabiegu lub usługi osobie, która dopuszcza się naruszeń postanowień Regulaminu.
7. W Salonie obowiązuje stosowne i spokojne zachowanie. Prowadzanie rozmów powinno odbywać się w sposób, który umożliwi innym Klientom relaks podczas Zabiegów oraz komfort osobom przebywającym na terenie Salonu.
8. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości bądź naruszeń bezpieczeństwa, konieczne jest jak najszybsze zawiadomienie Personelu.
9. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy zgłaszać korespondencją mailową: kontakt@royallaser.pl
10. Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie. Salon odpowie na złożoną reklamację w terminie 14’stu dni.

 

§6 Rejestracja

 

1. Umawianie terminu Zabiegu jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym regulaminem i zaakceptowaniem go już na etapie rejestracji i rezerwacji terminu.
2. Wykonanie Zabiegu wymaga dokonania rezerwacji terminu wizyty.
3. Klient ma możliwość umówić termin wykonania Zabiegu w Salonie poprzez kontakt:
3.1.1. telefoniczny: 71 341 73 74
3.1.2. SMS / WhatsApp: 883 018 188
3.1.3. e-mail.: rejestracja@royallaser.pl
3.1.4. online poprzez stronę www.royallaser.pl i aplikację booksy: https://royallaser.booksy.com
3.1.5. w komunikatorach SM: instagram i facebook.
4. Odwołanie lub zmiana terminu wizyty jest możliwa na 48 godzin przed wyznaczonym terminem spotkania. Brak informacji o odwołaniu lub przeniesieniu na 48h przed Zabiegiem skutkować będzie żądaniem wpłaty zadatku w wysokości 50% wartości usługi przed umówieniem kolejnego terminu Zabiegu.
5. W przypadku anulowania wizyty na mniej niż 12 godzin przed planowanym Zabiegiem zastrzega się prawo do obciążenia Klienta 100% wartości Zabiegu.
6. Salon zachowuje prawo do odmówienia wykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
7. Niezależnie od powyższego, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Personelu. Za tak wykonany Zabieg należy się cena Zabiegu w pełnej wysokości.
8. W przypadku opóźnienia się Zabiegu z przyczyn leżących po stronie Salonu, w tym Personelu, żaden z etapów nie zostanie skrócony.

 

§7 Świadczenie usług

 

1. Klient przed przystąpieniem do Zabiegu ma obowiązek zapoznać się z przeciwskazaniami, ewentualnymi skutkami ubocznymi i powikłaniami oraz zaleceniami zarówno przed, jak i po-zabiegowymi, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje.
2. Klient ma prawo do zadawania Personelowi pytań dotyczących wszystkich aspektów Zabiegu do momentu pełnego zrozumienia odpowiedzi na zadane pytania. Personel zastrzega możliwość braku odpowiedzi na pytania lubieżne. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z pełnym oraz świadomym zrozumieniem wszystkich aspektów Zabiegu wraz z ewentualnymi skutkami ubocznymi i powikłaniami.
3. Przed Zabiegami Klient ma obowiązek wypełnić kartę klienta (zawierającą ankietę oraz świadomą zgodę) dostępną w Salonie. W tym celu wskazane jest przybycie 10 minut wcześniej przed wyznaczoną godziną pierwszego Zabiegu.
4. Wszystkie niezbędne informacje (zalecenia i przeciwwskazania) dotyczące Zabiegu dostępne są zarówno w ulotce – „poradnik” przekazanej Klientowi przed pierwszym Zabiegiem, jak i na stronie www.royallaser.pl , w karcie Klienta oraz bezpośrednio w Salonie.
5. Klient, przed rozpoczęciem Zabiegu, ma obowiązek powiadomić Personel o wszelkich dolegliwościach i przeciwskazaniach, które mogą wpłynąć na przebieg Zabiegu, a w szczególności o: wszystkich chorobach (serca, zakaźnych, nowotworowych, hormonalnych, zaburzenia zdrowia psychicznego, autoimmunologicznych, genetycznych, itp.) stanach zapalanych w fazie ostrej, świeżej opaleniźnie, alergiach i uczuleniach, ciąży lub okresie połogowym, posiadanych implantach (w tym protezach, wkładkach, rozruszniku), przyjmowaniu jakichkolwiek leków oraz niestandardowych reakcjach organizmu np. na widok krwi, przerwanej ciągłości tkanek ciała, fobiach itp.
6. Klient zobowiązany jest natychmiast poinformować osobę wykonującą zabieg o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania Zabiegu oraz o wszelkich odczuciach z nim związanych.
7. W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu u danej osoby, osoba wykonująca zabieg może odmówić jego przeprowadzenia. Personel ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić wykonania Zabiegu oraz gdy padnie podejrzenie, że Klient jest pod wpływem alkoholu lub środków odurzających (w tym leków).
8. Personel jest uprawniony do przerwania świadczenia usług, jeśli spotka się z niestosownym zachowaniem Klienta lub użytkownika Salonu (np. propozycje seksualne, agresja, histeria, panika, itp.) nie zwracając jego kosztów.

 

§8 Płatność

 

1. Klient jest obowiązany do zapłaty za wykonane usługi. Aktualny cennik jest dostępny bezpośrednio w Salonie oraz na stronie internetowej www.royallaser.pl ( https://www.royallaser.pl/cennik )
2. W salonie kosmetycznym udostępnia się następujące sposoby zapłaty: głównie płatność gotówką, ale również płatność kartą, blikiem lub przelewem tradycyjnym na rachunek w mBank 08 1140 2004 0000 3702 7720 1820.
3. Płatność za usługę świadczoną przez Salon następuje po wykonaniu usługi lub przed, w rejestracji Salonu.
4. Uiszczona opłata za niewykorzystane w terminie usługi oraz w przypadku wyproszenia Klienta z Salonu na zasadach i w przypadkach wskazanych w Regulaminie, nie podlega zwrotowi.
5. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności żądań Klienta dokonany zostanie ewentualny zwrot. Salon zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
6. Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na Zabiegi świadczone w Salonie. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości.
7. W Salonie dostępne są także „bony upominkowe”, płatne z góry i uprawniające do skorzystania z określonej usługi lub określonych Zabiegów o danej wartości, do wykorzystania w ściśle określonym czasie.
8. Nietypowe partie ciała (nieuwzględnione w cenniku) lub niepełne obszary zabiegowe wyceniane są indywidualnie przed pierwszym Zabiegiem.
9. Przy większej ilości zabiegowych partii ciała (lub mając świadomość, że z uwagi na różne czynniki osobnicze Klienta potrzebna będzie większa liczba Zabiegów) uwzględniane są indywidualnie zniżki i bonifikaty ustalane przed pierwszym Zabiegiem.

 

§9 Odpowiedzialność

 

1. Za wszelkie dokonane prze Klienta uszkodzenia wyposażenia Salonu, Klient odpowiada bez ograniczeń.
2. Salon nie ponosi odpowiedzialność za okrycia wierzchnie, ani nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub w Salonie poza miejscami przeznaczonymi do ich pozostawienia, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient powinien zatrzymać przy sobie.
3. Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Personelu za wykonany Zabieg.
4. Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu lub serii Zabiegów, wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.

 

§10 Postanowienia końcowe

 

1. Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich publikacji w Salonie i na stronie www.royallaser.pl.
2. Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane koncyliacyjnie.
3. W sprawach spornych nie określonych Regulaminem zastosowanie mają obowiązujące przepisy prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego.
4. Regulamin obowiązuje od 07.01.2025 r.